PUNKT OBSŁUGI KLIENTA OTWARCIE
Informujemy, że Punkt Obsługi Klienta ZTM Poznań zlokalizowany w siedzibie spółki TPBUS przy ulicy Rokietnickiej 23 od poniedziałku 18 stycznia zostaje ponownie uruchomiony.
Godziny otwarcia:
poniedziałek 11:00 – 17:30
wtorek – piątek 09:00 – 15:30
W POK ZTM obowiązuje reżim sanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników.
Prosimy o przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi w Punkcie Obsługi Klientów:
– noszenie maski zasłaniającej usta i nos,
– zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,
– przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
– zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,
– dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą
Przy składaniu wniosku o kartę PEKA – z uwagi na środki ochrony – nie są wykonywane zdjęcia do odwołania.
ZAPRASZAMY!
ZARZĄD SPÓŁKI TPBUS
ZAMKNIĘCIE POK TARNOWO PODGÓRNE
UWAGA!
ZE WZGLĘDU NA OBECNĄ SYTUACJĘ EPIDEMICZNĄ INFORMUJEMY,
ŻE DO ODWOŁANIA ZOSTAJE ZAWIESZONA DZIAŁALNOŚĆ POK PEKA TARNOWO PODGÓRNE.
***
NASZYCH KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH KIERUJEMY TYM SAMYM DO
POK NA PĘTLI OGRODY.
(W POK PRZY PĘTLI TRAMWAJOWEJ, BĘDZIE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU KART PEKA, KTÓRE CZEKAŁY NA PAŃSTWA W TPBUS).
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.
BEZPOŚREDNI NUMER TELEFONY DO POK TARNOWO PODGÓRNE
Uprzejmie informujemy, że do Punktu Obsługi Klienta ZTM
w Tarnowie Podgórnym można dzwonić wykręcając numer telefonu:
61 222 86 34
to bezpośrednie połączenie z pominięciem centrali TPBUS
Zarząd spółki TPBUS
8 CZERWCA URUCHOMIENIE POK TARNOWO PODGÓRNE
Z przyjemnością informujemy Wszystkich naszych pasażerów, że od dnia 8 czerwca uruchamiamy nasz Punkt Obsługi Klienta ZTM Poznań zlokalizowany w siedzibie spółki w Tarnowie Podgórnym przy ulicy Rokietnickiej 23.
Godziny otwarcia: Poniedziałek od 10:00 do 17:30 (przerwa od 13:00 do 13:15)
wtorek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 15:30 (przerwa od 10:00 do 10:15)
Warto podkreślić, że w POK ZTM obowiązuje reżim sanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników.
Prosimy o przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi w Punkcie Obsługi Klientów:
– noszenie maski zasłaniającej usta i nos,
– zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,
– przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
– zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,
– dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą
Przy składaniu wniosku o kartę PEKA – z uwagi na środki ochrony – nie są wykonywane zdjęcia do odwołania.
Zarząd TPBUS
OD 14 KWIETNIA WRACA ROBOCZY ROZKŁAD JAZDY
Uprzejmie informujemy, że po Świętach Wielkanocnych wraca roboczy rozkład jazdy. Zawieszone pozostają lokalne linie 886 i 889. Dodatkowo przestanie kursować linia 882 z Rokietnicy do Tarnowskich Term.
W przypadku powrotu uczniów do szkół rozkład zostanie przywrócony w pełnym zakresie. poniżej link do komunikatu.
OGRANICZENIA W LICZBIE PRZWOŻONYCH PASAŻERÓW
Poniżej link do komunikatu ZTM Poznań w sprawie ograniczenia liczby pasażerów w komunikacji publicznej.
Zarząd TPBUS
UWAGA ! ZMIANA ROZKŁADU JAZDY
Ze względu na znaczy spadek liczby osób korzystających z transportu publicznego w uzgodnieniu z ZTM Poznań od czwartku 19 marca spółka TPBUS wprowadza sobotni rozkład jazdy.
Linie 882, 886 i 889 zostają zawieszone.
Sobotni rozkład jazdy obowiązuje do 25 marca z możliwością wydłużenia terminu.
Bardzo prosimy naszych Pasażerów o zapoznanie się na swoich liniach z sobotnim rozkładem jazdy.
Zarząd spółki TPBUS
ZAWIESZENIE PRACY PUNKTU OBSŁUGO KLIENTA ZTM POZNAŃ
Z uwagi na ograniczenia związane z bieżącą sytuacją oraz brak personelu obsługowego zawieszamy do odwołania działanie Punktu Obsługi Klienta ZTM Poznań.
Najbliższy POK działa w Poznaniu na pętli OGRODY w godzinach 10:00 – 17:00.
Zarząd TPBUS
Zmiany w transporcie publicznym z uwagi na profilaktykę przeciw zarażeniom koronawirusem
Z uwagi na coraz większe zagrożenie wywołane koronawirusem Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu na wniosek gminnych przewoźników wstrzymuje do odwołania sprzedaż biletów przez kierowców autobusów. Jednocześnie prosimy o korzystanie z biletomatów oraz aplikacji mobilnych na smartfonach.
Dodatkowo uprzejmie prosimy naszych pasażerów o korzystanie z drugich i trzecich drzwi naszych autobusów.
poniżej link do strony „Aktualności” ZTM Poznań:
https://www.ztm.poznan.pl/pl/aktualnosci/zmiany-w-transporcie-publicznym-z-uwagi-na-profilaktyke-przeciw-zarazeniom-koronawirusem
KV_400x272_rozkladowka
NOWA LINIA LOKALNA NR 889
Od poniedziałku 10 lutego zostaje uruchomiona nowa, lokalna linia autobusowa oznaczona nr 889. Autobus będzie kursował na trasie Wielkie – Chyby – Baranowo – Przeźmierowo trasa 92 – Przeźmierowo ul. Kościelna – Przeźmierowo szkoła. część kursów będzie wydłużona do miejscowości Wysogotowo – przystanek prze świetlicy. Pasażerowie linii 889 szczególnie z Chyb i północnej części Baranowa uzyskają wzmocnienie linii 821 i lepsze połączenie z pętlą Ogrody w Poznaniu. Rozkład jazdy został przygotowany w sposób umożliwiający dojazd i powrót z Poznania poprzez przesiadkę na przystankach wzdłuż drogi DK 92. Okres oczekiwania będzie wynosił od 4 do 7 minut.
UWAGA – WAŻNE! Uruchomienie linii 10 luty 2020 rok.
Informacja na temat rozkładu jazdy i schematu nowej linii znajduje się na stronach internetowych ZTM Poznań. W załączeniu również informacja ZTM na temat nowej linii.
uruchomienie linii nr 889 .
http://www.ztm.poznan.pl
Ankieta dla pasażerów TPBus
Serdecznie zapraszamy Państwa do wypełnienia ankiety zadowolenia Klienta.
Reklama w naszych pojazdach
Reklamy umieszczone na naszych autobusach będą widoczne na całym obszarze obsługiwanym przez naszą firmę. Jest to teren gmin Tarnowo Podgórne, Kaźmierz, Duszniki oraz teren miasta Poznania (Ogrody i ulica Dąbrowskiego).
Reklama zewnętrzna
Reklama wewnętrzna
Reklama wewnętrzna

